التخطي إلى المحتوى الرئيسي

كس زوجة ابي الضيق و احلى نيكة في حياتي قصص سكس عربي

ما احلى كس زوجة ابي الفتاة التي تكبرني بثلاث سنوات فقط و من كثرة ما كان ابي يحب النيك و الكس تزوجها مباشرة بعدما طلق امي التي كانت في الخمسين من عمرها و احضر زوجة تصغرها باكثر من عشرين سنة . و انا لا انكر ان زوجة ابي عشقتها من نظرة واحدة فكل شيء فيه سكسي و مثير للشهوة و هي اقصر مني و مطيزة بطريقة جميلة و مثيرة و بزازها متوسطة الحجم و دائما واقفة الى الى الامام و ابي كان يحبها و يعتني بها و كانها تعيد له شبابه و زوجة ابي من اول النظرات فهمتني و عرفت اني اريدها و رحت اتقرب الى ان وجدت نفسي وحدي معها وجها لوجه و دار بيننا الحديث التالي

انت جميلة جدا و ابي محظوظ بك

هي ترد انت ايضا شاب جميل و اي فتاة تريدك و اخرجت لسانها و مررته على شفتيها

انا اقتربت منها و همست في اذنها كيف وجدتي ابي في الفراش و انفجرت بالضحك

هي ترد لاباس

انا ارد لاباس فقط

ثم ضحكت و قالت هذه اسرار الزوجية لا يحق لك معرفتها

انا في تلك اللحظات احسست نفسي هائج جدا و اخبرتها اني سانسيها ابي و تراهنت معها ان زبي اكبر من زب ابي و حين اخرجت زبي وجدته منتصب و جميل لكنها اخبرتني ان زب ابي اكبر و لكن انا كنت اريد كس زوجة ابي و لا يهمني الامر . و كنت اتحسس على جسدها الطري و افرك لها هرها و انزل يدي لالمس الطيز و قبلتها م نشفتيها بحرارة كبيرة و هي تسخن و تذوب

ثم سخنت زوجة ابي و انطلقت لوحدها في رضع زبي وادهشتني بمهارتها الكبيرة في الرضع و انا اريد كس زوجة ابي و ادخال زبي فيه حيث اكتمل انتصاب زبي للذروة و رفعت عنها فستانها القصير لاجدها عارية تماما . و وضعت زبي امام شفرتي كسها و ادخلته بكل قوة و انا اسخن و اذوب و لم كان اتخيل ان كسها ضيق الى تلك الدرجة رغم انها كما قالت زب ابي اكبر و ربما ان زبه لم يكن ينتصب جيدا لذلك لم يوسع كسها

اما انا فادخلت زبي كله بقوة في كس زوجة ابي و كنت انيكها و هنا اهز السرير بها و الحس بزازها و حلماتها الواقفة و صدرها جميل وشهي جدا و امسك نهودها و اقبل الحلمة وراء الاخرى في نيك جد ساخن . و كانت زوجة ابي ذات اهات حامية جدا و ساخنة فهي كانت تمارس الجنس معي و هي شابة و انا شاب وربما لم يكن يعجبها ابي المسن و لذلك كانت تتجاوب معي

و بقيت انيكها و انا فوقها السرير بقوة و بلا توقف حتى اتتني رعشة جنسية ساخنة و كنت ارغب باخراج زبي من كسها و لكن تلك اللذة منعتني و جعلتني اقذف في كس زوجة ابي الساخن الضيق واخرج شهوتي الحارة بكل حلاوة و متعة جنسية

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

قريبتى الشرموطه قصص سكس عربي

هاحكيلكم النهارده قصتى مع بنت عمى ندى الشرموطه وانا ابراهيم احنا من القاهره وندى بنت وحيده وكانت مدلعه جدا اى حاجه عاوزاها وكده وهى أكبر منى بخمس سنين وقعت الموضوع الى هاحكيهلكم كانت عندها 35 سنه وانا 30 عمى عنده مصانع ملابس ولما جيه يجوزها كان جوزها ابن واحد صاحبه بتاع مصانع شغل يعنى وتبعا هى مكانتش عاوزه وديه كانت أول مره عمى يجبر ندى على حاجه الجواز مكملش سنه ولاهى كانت عاوزاه ولا هو عاوزها بس هى عرفت انو بيخونها فقررت تخون فضلت تخونو فتره لحد ما روح وكانت بتخونو و عجنها ضرب وكان عاوز يقتلها بس استهلت واتصلت بأهلها بس وأهله واهلها راحو بس بنت عمى بجحه لما قعدت قالتلهم يعنى ولا بيعاملنى كويس وبيخونى والمفروض انى ابوس رجلو ماهو كل يوم بيخونى مانا كمان بعرف اخون مازى ماهو عارف بنات انا عارفه رجاله وكانت قله ادب يعنى وطبعا ابويا قعد مع عمى ومع الراجل التانى عشان يحاولو يخلوهم يطلقو من غير فضائح وأمه كانت عاوزه تفضحها بس قالو أصلها مش سمعه ندى بس انت ابنك واقف فى المصانع بتاعتك يعنى لو اتعرف أن مراتو خنته هايقف وسط العمال ازاى وبس خلو الطلاق يخلص انهم مش قادرين يعيشو مع بعض وكده وقتها ان...

مدام وفاء قصص سكس عربي

وفاء هي الزوجة المحترمة الجميلة، شابه ضخمه الجثة وناعمه وفيها انوثه متفجرة ومتزوجه من انسان يمتلك مصنع كبير بالقاهرة تعرفت عليها بالمصادفة باحد الاجتماعات العائليه باحد الانديه وكانت هذه الاجتماعات تعقد في يوم الاحد في اجازات اصحاب المصانع والشركات وكنا نقوم ببرامج تخدم الفقراء والمرضي وعلي فكره يوم الاح د بمصر هو يوم اجازه عمال المصانع الخاصة بمصر وكانت دائما وفاء تحضر هذه الاجتماعات بملابس في منتهي الشياكه ده غيرالمجوهرات التي تتحلي بيها وكنت دائما امدح شياكتها ورائحه العطر التي عندما كنت اسلم عليها كنت اخد هذه الرائحة لبيتي وبعد كانت دائما تلبس الثياب وتقف بجانبي لتستمع الي رايي الواضح بثيابها وكنت احس دائما انها محتاجه لهذا الكلام عن ثيابها وتسريحه شعرها وخاصه تسريحه شعرها وبعد كنت دائما لا اتصور ان وفاء قد تكون محتاجه لي وخاصه وهي متزوجه من شاب طويل ووسيم وغني وكمان عندها طفلين بوسامه والدهما وبعد كنت اقول الكلام لها بدون قصد وكذلك بدون هدف الا فقط التعبير عن شياكتها ولبسها وكانت دائما تنتظر كلامي وتحاول ان تقف بجانبي حتي ان اخي لاحظ ذلك فنبهني لذلك وقال لي ان الناس لاحظوا اهتمامك...

لولو زميلتي في بيتها حاجة تانية و المفاجأة الكبرى قصة حقيقية قصص سكس عربي

لو حد يفتكر لولو زميلتي في الشغل و اللي حصل في بيتي لما جت تاخد اسطوانة الاغاني لأبوها في عيد ميلاده و المتعة اللي كانت بينا... في يوم كنت في الشغل وكان يوم زحمة جدا لقيت لولو بتتصل عليا وبتقول انها عايزاني في موضوع مهم جدا وانا كنت متسربع قولت لها ماشي بس أخلص واكلمك وبعد ما أخلصت الشغل كنت فاصل ومريح راسي على المكتب وكان تقريبا مفيش حد في الشركة تليفوني رن فتحت من غير ما أبص مين اللي بيتكلم من التعب وسمعت صوت ولاء بتقول يعني أعمل فيك ايه يا هيما؟ انا زعلانه منك يعني ما تسألش عليا كل ده ايه ما كنش بينا عيش وملح و تظبيط يا هيما!!!! انا كنت تعبانه ولا سألت ولا الهوا على العموم أنا زعلانة منك قعدت أصالح فيها وهي بتدلع لغاية ما قولت لها طيب أنا عايز أصالحك يا لولو اعمل ايه يا مزتي؟ قالت بص أنا عايزه شوكولاته و أيس كريم قولت لها أنتي روحتي ؟قالت أنا بكلمك من البيت قولت لها يا خسارة كنت هنزل أجيبهملك قبل ما تروحي يا قلبي بس خلاص أجيبهملك بكره قالت طيب ما احنا فيها يا هيما .. قولت لها يعني اجيبهم لك لغاية البيت وتنزلي تاخديهم مني؟ قالت وهي بتقصع ضحكة الشراميط بس ده اخرك يا هيما ده انت طموحك ...