التخطي إلى المحتوى الرئيسي

مراتي وعشيقها قصص سكس عربي

بيوم كنت قاعد بعمل منكير لرجلين مراتي وهي ماسكة الموبايل وعمالة تدردش مع عشيقها وتضحك كل شوية. لقيتها بتقولي خلصت يا معرص ولا لسه. قلتلها ثواني واخلص. قالتلي طيب بسرعة يا خول عشان ميدو حبيبي جاي بعد شوية. قلتلها معقولة من دلوقتي يجي لسه الدنيا العصر. قالتلي اه يا خول اصل بكرا اجازة وهنفضل كل اليوم مع بعض وهيبات عندنا وينام معايا على السرير وانت تنام برا عالكنبة. عندك مانع يا خول؟ قلتلها لا تحت امرك. قالتلي شاطر يا معرص يلا خلص علشان اقوم استحم وازوق نفسي.
خلصت وراحت على الحمام وبعدين خرجت وبدات تحط مكياج وتدهن جسمها وترش العطور. لقيتها بتناديلي وتقلي تعال يا خول. رحتلها لقيتها بتقولي اختارلي اللانجري اللي البسها دلوقتي. وقفت محتار اصل كلهم حلوين فشخ وبيبينوا كل حاجة ف جسمها. اخترتلها واحد موف مزركش وشفاف والكيلوت بيدخل في الطيز وحلماتها يظهروا منه.
بعدها قعدت تسشور شعرها وانا قاعد بتفرج على ملكة الجمال اللي بتستعبدني وتخليني ديوث ومعرص. قالتلي بتتفرج على ايه يا خول. روح المطبخ جهزلنا الويسكي ولف سيجارتين حشيش وحط الضيافة اصل ميدو زمانه جاي.
رحت على المطبخ وجهزت كل حاجة زي ما طلبت. بعد كده لقيت الباب بيخبط. لقيتها راحت جري تفتحه وانا رحت على الاوضة احط الويسكي والحشيش والضيافة. لقيتهم فاتوا وهو حاملها وايده بتلف فخادها والتانية جاية على بزها وهي مبسوطة اوي. قلتله اهلا يا سيدي ميدو. قلي اهلا يا خول. انت لسه معرص زي ما اعرفك ولا بقيت معرص اكتر؟ مراتي ضحكت ضحكة شرمطة وهي بتلعب في شعر صدره وانا حطيت راسي في الأرض. لقيته قلي طيب يلا غور يا خول دلوقتي عشان عندنا حفلة وانت هتكون ضيفنا في نص البرنامج . ضحكوا وانا خارج. وقعدت برا وانا عمال اسمع ضحكهم وصوت مراتي الشرموطة وهي بتتاوه وهو بيلعب بكسها ويمص حلماتها وينيكها.
فضلوا ساعة مع بعض. وبعدين لقيت مراتي تندهلي. دخلت ولقيتها قاعدة ف حضنه وهما عريانين وهو ماسك بزها وهي تلعب ف بضانه. قالتلي احنا عاوزين نلعبك لعبة. قلتلها تحت امركو. قالتلي اقعد وانت مدينا ضهرك. وهيجيلك قلم على وشك ولازم تعرف مين ضربك القلم والا هنتف انا وميدو على وشك. انا حسيت بالاهانة جامد بس ما فتحتش بقي عشان عارف لو اعترضت هتهان اكتر. قلتلها حاضر تحت امركو.
قعدت وابتدوا يضربوني قلام جامدة جدا ولما تكون هي ضارباني قلم اقولها انتي تقولي غلط ويتفوا على وشي. وبعد ما بقى وشي احمر واتملا تف قالتلي تفتح بقك وتاخد التف فيه يا خول عشان وشك غرق خلاص. وهما يضحكوا وميدو يلعب بكس مراتي قدامي. بعدين قالولي خسرت خلاص. لازم بقا تبوس رجلينا. نزلت أبوس رجليهم وانا مش عارف اعمل ايه عشان اخلص من الاهانة وسيبيوني اطلع برا ويعملوا سكس براحتهم بقا. لقيت ميدو بيقلي اقلع البنطلون. ترددت شوية فلقيت مراتي داست على وشي وقالتلي تنفذ امر سيدك فورا يا خول. لقيتني بخلع البنطلون فورا وزبي عمال يسيل فضحكوا وقالتلي مراتي اديك مبسوط يا خول. قلي ميدو لف طيزك يالا. لفيت وشافوا طيزي انها ناعمة ومنتوف شعرها فقلي ميدو انت نفسك تنتاك عارف. وبدأ يحط صباع رجله في خرمي ومراتي تضربني شلاليط وقلام على طيزي وانا اتاوه واصرخ زي اي شرموطة وهما بيضحكوا.
بعدين ميدو قال لمراتي هخليه عبد ليكي اكتر ما هو عبد دلوقتي. ورح شايل صباعه وحط زبره في خرمي وبدا ينيك فيا وانا اصرخ بقوة وعاوز اهرب منه بس هو عضله جامد وفضل ماسكني وقال لمراتي اديه كسك يلحسه علشان يتكتم. ومراتي جت مسكت راسي وشدت شعري بقوة عشان كسها يقفل بقي تمام. وانا بدأ وشي يحمر من الوجع ومراتي تقلي بص ف عنيا . وانا ابص وهي تديني نظرات إهانة جامدة. لحد ما بدأت اتبسط بزبره جوا طيزي وهي لاحظت. قلتلي مبسوط يا عرصي يا اخو الشرموطة. هزيت براسي وقلتلها ايوه. قامت قالتلي انا عايزة اشخ. هشخ عليك يا كسمك. لقيتها قامت وبدأت تشخ على راسي ورفعت وشي عشان تفوت شختها على بقي. وميدو هاج اوي على المنظر فبدأ ينيكني بقوة وعنف اكتر وانا اصرخ واقله نيكني. ويقلي ايوا بنيكك.انت عبدي يا خول. لحد ما شد على طيزي وراح جايبهم جوا وانا حسيت بصواريخ نار جوايا. ومراتي تقلي جاب ضهره في طيزك يا عرصي يا اخو الشرموطة. لحد ما هدي وانا اترميت على الارض ومراتي قامت قعدت جنب ميدو وقالتلي يلا برا يا خول.
وأنا خرجت على الحمام انضف نفسي وهما فضلوا في الغرفة يلعبوا مع بعض يعملوا سكس وفضلوا لليل وانا نمت برا عالكنبة وطيزي وجعاني وهم ناموا جوا بغرفة النوم.

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

قريبتى الشرموطه قصص سكس عربي

هاحكيلكم النهارده قصتى مع بنت عمى ندى الشرموطه وانا ابراهيم احنا من القاهره وندى بنت وحيده وكانت مدلعه جدا اى حاجه عاوزاها وكده وهى أكبر منى بخمس سنين وقعت الموضوع الى هاحكيهلكم كانت عندها 35 سنه وانا 30 عمى عنده مصانع ملابس ولما جيه يجوزها كان جوزها ابن واحد صاحبه بتاع مصانع شغل يعنى وتبعا هى مكانتش عاوزه وديه كانت أول مره عمى يجبر ندى على حاجه الجواز مكملش سنه ولاهى كانت عاوزاه ولا هو عاوزها بس هى عرفت انو بيخونها فقررت تخون فضلت تخونو فتره لحد ما روح وكانت بتخونو و عجنها ضرب وكان عاوز يقتلها بس استهلت واتصلت بأهلها بس وأهله واهلها راحو بس بنت عمى بجحه لما قعدت قالتلهم يعنى ولا بيعاملنى كويس وبيخونى والمفروض انى ابوس رجلو ماهو كل يوم بيخونى مانا كمان بعرف اخون مازى ماهو عارف بنات انا عارفه رجاله وكانت قله ادب يعنى وطبعا ابويا قعد مع عمى ومع الراجل التانى عشان يحاولو يخلوهم يطلقو من غير فضائح وأمه كانت عاوزه تفضحها بس قالو أصلها مش سمعه ندى بس انت ابنك واقف فى المصانع بتاعتك يعنى لو اتعرف أن مراتو خنته هايقف وسط العمال ازاى وبس خلو الطلاق يخلص انهم مش قادرين يعيشو مع بعض وكده وقتها ان...

مدام وفاء قصص سكس عربي

وفاء هي الزوجة المحترمة الجميلة، شابه ضخمه الجثة وناعمه وفيها انوثه متفجرة ومتزوجه من انسان يمتلك مصنع كبير بالقاهرة تعرفت عليها بالمصادفة باحد الاجتماعات العائليه باحد الانديه وكانت هذه الاجتماعات تعقد في يوم الاحد في اجازات اصحاب المصانع والشركات وكنا نقوم ببرامج تخدم الفقراء والمرضي وعلي فكره يوم الاح د بمصر هو يوم اجازه عمال المصانع الخاصة بمصر وكانت دائما وفاء تحضر هذه الاجتماعات بملابس في منتهي الشياكه ده غيرالمجوهرات التي تتحلي بيها وكنت دائما امدح شياكتها ورائحه العطر التي عندما كنت اسلم عليها كنت اخد هذه الرائحة لبيتي وبعد كانت دائما تلبس الثياب وتقف بجانبي لتستمع الي رايي الواضح بثيابها وكنت احس دائما انها محتاجه لهذا الكلام عن ثيابها وتسريحه شعرها وخاصه تسريحه شعرها وبعد كنت دائما لا اتصور ان وفاء قد تكون محتاجه لي وخاصه وهي متزوجه من شاب طويل ووسيم وغني وكمان عندها طفلين بوسامه والدهما وبعد كنت اقول الكلام لها بدون قصد وكذلك بدون هدف الا فقط التعبير عن شياكتها ولبسها وكانت دائما تنتظر كلامي وتحاول ان تقف بجانبي حتي ان اخي لاحظ ذلك فنبهني لذلك وقال لي ان الناس لاحظوا اهتمامك...

لولو زميلتي في بيتها حاجة تانية و المفاجأة الكبرى قصة حقيقية قصص سكس عربي

لو حد يفتكر لولو زميلتي في الشغل و اللي حصل في بيتي لما جت تاخد اسطوانة الاغاني لأبوها في عيد ميلاده و المتعة اللي كانت بينا... في يوم كنت في الشغل وكان يوم زحمة جدا لقيت لولو بتتصل عليا وبتقول انها عايزاني في موضوع مهم جدا وانا كنت متسربع قولت لها ماشي بس أخلص واكلمك وبعد ما أخلصت الشغل كنت فاصل ومريح راسي على المكتب وكان تقريبا مفيش حد في الشركة تليفوني رن فتحت من غير ما أبص مين اللي بيتكلم من التعب وسمعت صوت ولاء بتقول يعني أعمل فيك ايه يا هيما؟ انا زعلانه منك يعني ما تسألش عليا كل ده ايه ما كنش بينا عيش وملح و تظبيط يا هيما!!!! انا كنت تعبانه ولا سألت ولا الهوا على العموم أنا زعلانة منك قعدت أصالح فيها وهي بتدلع لغاية ما قولت لها طيب أنا عايز أصالحك يا لولو اعمل ايه يا مزتي؟ قالت بص أنا عايزه شوكولاته و أيس كريم قولت لها أنتي روحتي ؟قالت أنا بكلمك من البيت قولت لها يا خسارة كنت هنزل أجيبهملك قبل ما تروحي يا قلبي بس خلاص أجيبهملك بكره قالت طيب ما احنا فيها يا هيما .. قولت لها يعني اجيبهم لك لغاية البيت وتنزلي تاخديهم مني؟ قالت وهي بتقصع ضحكة الشراميط بس ده اخرك يا هيما ده انت طموحك ...