التخطي إلى المحتوى الرئيسي

الفلاحة عايدة ونارها القايدة قصص سكس عربي

فلاحة طيبة وهادية جمالها متواضع " قمحية " عندها 37 سنة اتجوزت 5 سنين وعندها طفلين وجوزها مات من 4 سنين كل يوم باشوفها وهى رايحة لشغلها فى مستشفى كلمتها قبل كدا من سنتين قالت انها مش بتفكر فى كدا رجعت كلمتها تانى من اسبوعين لكن ضغطت عليها شويه يوم الجمعة شفتها الصبح بدرى
مديت ايدى اسلم عليها وروحت وانا ماسك ايديها حركت ظهر ايديها على البنطلون عندى قالتلى عيب كدا قلتلها انتى عارفة انى عاوزك وكلمتك مرتين على الموضوع دا
قالتلى انا مش بفكر فى اى حاجة من بعد ما جوزى مات قلتلها انا عارف انك مهمومة وهاريحك حسيتها وافقت على خفيف سالتها على بيتها عشان انيكها هناك لكن قالت ان امها بتكون موجودة مع اطفالها فى بيتها مردتش افوت الفرصة بعد ما اقتنعت المهم كنا ماشيين قريب من السكة الحديد حطيتها جنب السكة الحديد فى مكان مفيش فيه غير احنا الاتنين والقطار وخدتها فى حضنى وطلعت صدرها من العباية صدرها متوسط وقفشت فيهم ورضعتهم وقعدت توحوح بطريقة رهيبة رغم انها بت هادية ومبيطلعش منها اى صوت لو عدت جنبك تحس انها ميتة من كتر هدوئها لكنها وحوحت بسخونة شديدة بقالها اربع سنين متناكتش وقفشت فى طيازها " متوسطين ورفعت العباية وفركت كسها من برا وكنت بابوسها عشان صوتها ميكونش عالى اوى لما كنت اقرص حلماتها او افركهم بقوة كانت تعض شفايفى جابت شهوتها مرتين طلعت زبرى وخلتها مسكته تدعك فيه بايديها الاتنين ايد على زبرى وايد على بضان كانت بتفركه بعنف وكنت باطلب منها تهدى شويه على بضانى قعدتها على ركبها لكن مبتعرفش تمص مش متعودة مضغطتش عليها المهم نامت على ظهرها على زرع خفيفة وحطيت زبرى فيها بعد ما بليته واول ما دخلته شويه لجوا وشويه لبرا لغاية لما رزعته لجوا خالص راحت شخرت وعضت ودانى بعدها المهم قعدت على ايديها ورجليها ونكتها فى كسها الملتهب جابت شهوتها 5 مرات كانت عاملة زى الحنفية وانا جبتهم مرة جوا كسها ومرة برا وما راحتش الشغل فى اليوم دا وخليتها ترجع البيت وصلتها قريب من بيتها لانه فى نفس المنطقة واديتها فلوس بدل اجر اليوم اللى راح منها عشان متكونش متضايقة

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

قريبتى الشرموطه قصص سكس عربي

هاحكيلكم النهارده قصتى مع بنت عمى ندى الشرموطه وانا ابراهيم احنا من القاهره وندى بنت وحيده وكانت مدلعه جدا اى حاجه عاوزاها وكده وهى أكبر منى بخمس سنين وقعت الموضوع الى هاحكيهلكم كانت عندها 35 سنه وانا 30 عمى عنده مصانع ملابس ولما جيه يجوزها كان جوزها ابن واحد صاحبه بتاع مصانع شغل يعنى وتبعا هى مكانتش عاوزه وديه كانت أول مره عمى يجبر ندى على حاجه الجواز مكملش سنه ولاهى كانت عاوزاه ولا هو عاوزها بس هى عرفت انو بيخونها فقررت تخون فضلت تخونو فتره لحد ما روح وكانت بتخونو و عجنها ضرب وكان عاوز يقتلها بس استهلت واتصلت بأهلها بس وأهله واهلها راحو بس بنت عمى بجحه لما قعدت قالتلهم يعنى ولا بيعاملنى كويس وبيخونى والمفروض انى ابوس رجلو ماهو كل يوم بيخونى مانا كمان بعرف اخون مازى ماهو عارف بنات انا عارفه رجاله وكانت قله ادب يعنى وطبعا ابويا قعد مع عمى ومع الراجل التانى عشان يحاولو يخلوهم يطلقو من غير فضائح وأمه كانت عاوزه تفضحها بس قالو أصلها مش سمعه ندى بس انت ابنك واقف فى المصانع بتاعتك يعنى لو اتعرف أن مراتو خنته هايقف وسط العمال ازاى وبس خلو الطلاق يخلص انهم مش قادرين يعيشو مع بعض وكده وقتها ان...

مدام وفاء قصص سكس عربي

وفاء هي الزوجة المحترمة الجميلة، شابه ضخمه الجثة وناعمه وفيها انوثه متفجرة ومتزوجه من انسان يمتلك مصنع كبير بالقاهرة تعرفت عليها بالمصادفة باحد الاجتماعات العائليه باحد الانديه وكانت هذه الاجتماعات تعقد في يوم الاحد في اجازات اصحاب المصانع والشركات وكنا نقوم ببرامج تخدم الفقراء والمرضي وعلي فكره يوم الاح د بمصر هو يوم اجازه عمال المصانع الخاصة بمصر وكانت دائما وفاء تحضر هذه الاجتماعات بملابس في منتهي الشياكه ده غيرالمجوهرات التي تتحلي بيها وكنت دائما امدح شياكتها ورائحه العطر التي عندما كنت اسلم عليها كنت اخد هذه الرائحة لبيتي وبعد كانت دائما تلبس الثياب وتقف بجانبي لتستمع الي رايي الواضح بثيابها وكنت احس دائما انها محتاجه لهذا الكلام عن ثيابها وتسريحه شعرها وخاصه تسريحه شعرها وبعد كنت دائما لا اتصور ان وفاء قد تكون محتاجه لي وخاصه وهي متزوجه من شاب طويل ووسيم وغني وكمان عندها طفلين بوسامه والدهما وبعد كنت اقول الكلام لها بدون قصد وكذلك بدون هدف الا فقط التعبير عن شياكتها ولبسها وكانت دائما تنتظر كلامي وتحاول ان تقف بجانبي حتي ان اخي لاحظ ذلك فنبهني لذلك وقال لي ان الناس لاحظوا اهتمامك...

لولو زميلتي في بيتها حاجة تانية و المفاجأة الكبرى قصة حقيقية قصص سكس عربي

لو حد يفتكر لولو زميلتي في الشغل و اللي حصل في بيتي لما جت تاخد اسطوانة الاغاني لأبوها في عيد ميلاده و المتعة اللي كانت بينا... في يوم كنت في الشغل وكان يوم زحمة جدا لقيت لولو بتتصل عليا وبتقول انها عايزاني في موضوع مهم جدا وانا كنت متسربع قولت لها ماشي بس أخلص واكلمك وبعد ما أخلصت الشغل كنت فاصل ومريح راسي على المكتب وكان تقريبا مفيش حد في الشركة تليفوني رن فتحت من غير ما أبص مين اللي بيتكلم من التعب وسمعت صوت ولاء بتقول يعني أعمل فيك ايه يا هيما؟ انا زعلانه منك يعني ما تسألش عليا كل ده ايه ما كنش بينا عيش وملح و تظبيط يا هيما!!!! انا كنت تعبانه ولا سألت ولا الهوا على العموم أنا زعلانة منك قعدت أصالح فيها وهي بتدلع لغاية ما قولت لها طيب أنا عايز أصالحك يا لولو اعمل ايه يا مزتي؟ قالت بص أنا عايزه شوكولاته و أيس كريم قولت لها أنتي روحتي ؟قالت أنا بكلمك من البيت قولت لها يا خسارة كنت هنزل أجيبهملك قبل ما تروحي يا قلبي بس خلاص أجيبهملك بكره قالت طيب ما احنا فيها يا هيما .. قولت لها يعني اجيبهم لك لغاية البيت وتنزلي تاخديهم مني؟ قالت وهي بتقصع ضحكة الشراميط بس ده اخرك يا هيما ده انت طموحك ...